Onze klachtenprocedure

Bent u als relatie van OVM Onderlinge Verzekeringen U.A. niet tevreden over onze dienstverlening? Dan vragen wij u de onderstaande procedure te volgen.

1. Neem contact op met ons kantoor in Borculo of Winterswijk en leg uw klacht of vraag voor aan één van onze medewerkers. Misschien dat extra uitleg wel duidelijkheid geeft. Kunnen we het probleem alsnog niet oplossen? Volg dan stap 2.

2. Stel uw klacht (zo specifiek mogelijk) op schrift (eventueel met aanvullende stukken) en zendt deze naar de directie per post of per mail (directie@ovm.nl) .
Binnen 4 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst en binnen 14 werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.

3. Als u het niet eens bent met onze reactie, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Wij zijn bij het KiFid aangesloten onder nummer 200.000136 en hebben wij ons verplicht ons neer te leggen bij de uitspraak van het KiFid.

Het adres van het KiFiD is:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Telefoonnummer (070) 3338999

www.kifid.nl