Veelgestelde vragen over Mijn Onderlinge
Het lukt mij niet om in te loggen
Het inloggen lukt niet. Vervelend! Heeft u hier aan gedacht?
Is uw relatienummer goed ingevuld?
Vul uw relatienummer in zonder 000 of .
Zit u op de goede website?
Het komt voor dat geprobeerd wordt in te loggen op de website van een andere Onderlinge. Log altijd in op de pagina www.ovm.nl
Heeft u het juiste wachtwoord ingevuld?
Twijfelt u daar over? Klik dan op wachtwoord vergeten. U ontvangt een link waar u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Lukt het inloggen nog steeds niet?
Neem dan contact met ons op. U bereikt ons op telefoonnummer (0545) 483 483. We zullen samen met u kijken wat er mis gaat.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
U kunt het wachtwoord dat u de eerste keer van ons ontvangen heeft veranderen in uw eigen persoonlijk wachtwoord. Log in op uw huidige wachtwoord. Ga naar Mijn gegevens. Onder uw adresgegevens vindt u de button wachtwoord wijzigen. Vul hier eerst uw huidige wachtwoord in en daarna het nieuwe wachtwoord dat u wilt gebruiken om in te loggen op uw persoonlijke pagina van Mijn Onderlinge.
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen
Op dit moment is het nog niet mogelijk dit zelf aan te passen in Mijn Onderlinge. Geef uw e-mailadres door op de website of stuur een mail naar digitaal@ovm.nl.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer
Ga naar de inlogpagina van Mijn Onderlinge. Klik op wachtwoord vergeten. Vul uw relatienummer in en uw e-mailadres. U ontvangt binnen een paar minuten een mail met een link waarop u direct een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Ik wil mijn polissen liever per post ontvangen
Wilt u uw polissen toch liever per post ontvangen? Dat kan natuurlijk. Geeft het door via deze website of mail naar digitaal@ovm.nl. Telefonisch doorgeven kan ook. U bereikt ons op (0545) 483 483.
Kan ik mijn polissen digitaal én per post ontvangen?
Als u gebruik maakt van Mijn Onderlinge ontvangt u uw polissen niet per post. Het is niet mogelijk om uw polissen in Mijn Onderlinge én per post te ontvangen. U heeft keuze uit één van beide opties.
Ik heb pas een wijziging doorgegeven en deze staat niet op het overzicht
Het kan zijn dat u pas geleden een wijziging heeft doorgegeven of een nieuwe aanvraag heeft gedaan, maar dat deze nog niet te zien is op uw overzicht voor 2021. Dit komt door de verwerking van alle polissen voor 2021. De nieuwe polissen zijn eerder verwerkt dan uw doorgegeven wijziging of aanvraag. U hoeft niets te doen. U ontvangt binnenkort de aangepaste of nieuwe polis met uw doorgegeven wijziging of aanvraag. Door de verwerking van de polissen voor 2021 kan dit wat langer duren dan u van ons gewend bent.
Ontvang ik geen papieren groene kaart meer?
Als u nu gebruik maakt van Mijn Onderlinge krijgt u voortaan uw groene kaart digitaal. Een digitale versie van de groene kaart volstaat als u onderweg bent. Dit geldt voor de meeste Europese landen. U kunt de digitale groene kaart zelf printen als u dat wenst. Ondanks dat we het nog steeds een groene kaart noemen, hoeft deze tegenwoordig niet meer groen te zijn.
Kan ik ook wijzigingen doorgeven of schades melden?
Deze mogelijkheid is er nu nog niet. In de toekomst wordt Mijn Onderlinge steeds meer uitgebreid.
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
De polisvoorwaarden van uw Brandverzekering (woonhuis en inboedel) kunt u snel en gemakkelijk inzien. Op uw brandpolis in Mijn Onderlinge kijkt u bij verzekerde objecten. Bij Dekking en Voorwaarden kunt op de link van de voorwaarden klikken en deze direct inzien.
De voorwaarden van uw SOM verzekeringen kunt u bekijken op onze website.
Waarom zijn er OVM voorwaarden en SOM voorwaarden?
Als Onderlinge zijn wij eigen Brandverzekeraar. Onze Brandverzekering heeft daarom eigen voorwaarden. Wij brengen andere schadeverzekeringen in de meeste gevallen onder bij verzekeringsmaatschappij de SOM. De voorwaarden van de SOM kunt u vinden op onze website.